Click me for more info!!



Friday, November 2, 2012

Gila poplook.com

Ok ok saya tahu sekarang org menggila dengan poplook.. walaupon memang ramai org yang membeli baju yang sama di poplook saya x kesah.. sebab rasa selesa la.. huhuhu.. dan saya paling suka adelah service mereka yang superb.. bangun tido, click2 dan click.. success.. pegi keje lalalaala.. gembira sbb pagi2 da shopping.. esok nye pegi keje, baju da sampai.. kegembiraan 2 hari.. berganda kalo baju yang sampai tu cantik..
sekarang apa yang saya lakukan adelah, muhasabah diri.. muhasabah diri agar tidak membeli lagi di baju2 idaman kalbu.. kerana saya sudah punya banyak.. tak pernah lagi membeli baju banyak di satu kedai sahaja.. 

baju ni da hilang.. T_T
hilang ketika di rumah sewa lagi..

penny yellow, sukaaa... penny lain bakal menyusul.. tapi nak membeli penny chiffon ni macam beli goreng pisang.. berebut.. oh ye, baju ni ade org kate saya nampak mcm preggy bile pakai ni.. :(

dress zig zag utk pegi keje dan juga pegi merayau2 di shopping mall berhampiran..


Julie purpleeee... yawwwww... saya pakai pegi dinner company.. menarik.. walaupon King kate macam maternity dress, tapi saya suka la baju ni..

 
chiffon dress.  yang ni, suke jugak.. skrg tgh cari cardigan yg sesuai.. skrg pakai ngan cardi lace.. seksi sikit la..
haaaa puff sleeve ni saya sukeeee... kalo ade byk color kan menarikkkk... :) saya amek nude color... 

ok, blouse ni, pendek sebenar nye.. saya x suka.. agak menyesal membeli nye.. rasa macam nak jual balik je.. tapi xpe la.. bole pakai sesekala merayau2 ke pasar.. pasar?? standard pasar je?? 

brenda blouse ni, belom pakai.. kenapa beli? sebab setiap kali poplook restock, mende ni akan sold out sekelip mata.. jadi saya rasa gembira masa berebut2 beli baju dan saya berjaya.. :p

jessie peplum coral.. ok.. yang ni baru pakai semalam pegi keje.. walaupon part peplum tu nmpk macam kembang, tapi baju ni adelah sangat selesa.. dari segi material.. sangat2 best.. 


ok, rasa nye akan ade lagi menyusul.. tapi bukan bulan ni lah ye.. lain bulan plsss... dear poplook, pls jangan la upload bertubi2.. hidup saya jadi sasau..

2 comments:

eyla said...

salam.. sis nk tanye. si nk tak letgo penny dress yg plain tu? kalau nk letgo email i boleh tk sitinorilah310@gmail.com .lame dh cari ni.

Haiza said...

Salam Sis eyla. sorry lambat reply.. saya x letgo la baju tu.. lagi pun da beberapa kali pakai dah.. :)
xpe, dont worry, try lagi ya..