Click me for more info!!



Friday, November 2, 2012

Dine in Hakka Republik


Good Morning everybody! Assalammualaikum.. agak bosan melihat agenda2 kerja seharian yang agak membosankan! maka nye, saya amat la berbesar hati nak update kejadian dinner yang lepas.. Dinner berlansung tidak la semeriah company besar2.. biasa2 je, dinner pon buat hari Selasa... haiyoooo balik tgh malam, pastu esok nye masuk kerja semula.. adduiiii... tiada kegiatan atau kegembiraan dapat di rakam ketika dinner berlansung.. tempat makan da la super gelap.. pastu segala big big boss semua ade, segan la nak posing2 kan.. dan sedia maklum xde kawan pon saya nak gedik2 bergambor.. Afnan?? huh! x best.. dia tukang gelakkan boleh la.. xde kawan lain dah.. xkan ngan syazman? eh!? dia xmasuk ofis n x gi dinner pon that day.. antara gambar makanan yang tidak seberapa tapi boleh la daripada takde lansung.. ke semua makanan di bawah saya adelah mengikut susunan aturcara majlis..

ecceh! ni la baju King kate macam maternity dress.. takpe la.. biaq pi dia nak kate ape, tapi that day seriously selesa sgt pakai baju ni.. ade gaya2 bole beli lagi same design different color.. :)

appetiser... 

xtau ape nama.. yakisoba mungkin??

soya ape ntah? x makan pun.. buang..

prawn soup! gila kau makan ni satu sudu je bibir da gatal.. sebelom imej aku terjejas baik aku stop mkn.. tp sedap gile kot!

aiskrim tapai ubi derang kata.. tapi saya x makan.. 

main course mari pada jam 9.40 kot.. lama sangat.. masing2 perut da kembung.. ini lamb, makanan org depan saya, Daniel.. **kau buat hal ye daniel T_T*

main course sayaaa.. beef.. dalam mangkuk tersebut adelah keledek.. 

desserts.. huuuuuu.. mula2 xnak mkn sbb aiskrim takot nnt sakit tekak.. esok nye mc plk kan.. tapi afnan kate sedap kak haiza sedappp.. saya pun makan sampai licin... bile da campur2 mixed it, sedapppp yuuuuuu..

**alamak afnan nampak saya update blog.. dia kate dia nak carik blog saya.. ampunnnnn.. saya berdoa dia x jumpa blog saya yang hebat ni!!! 



2 comments:

Unknown said...

apsal kau byk tak makan daripada makan... membazir je lain kali bwk aku.. hihihihi

Haiza said...

hahahaha.. pape ntah derang ni pilih tmpt buat dinner.. x best.. dah la gelappp je sepanjang masa..