Click me for more info!!



Wednesday, November 14, 2012

Durian crepe

Ok ok ok musim durian crepe kan skrg?? Keluarga saya adelah antara penggila durian.. Kecuali SAYA! Ntah di mana silap ibu mengandung nye tibe2 saya xle makan durian. Loya! Uwekkk.. Ok. Sy tgk FB bersinar2 org buat durian crepe. Tidak mahu keluarga saya ketinggalan dari isu2 semasa, saya telah membelikan durian crepe dari kak nomie.. Takde gambor durian crepe kak nomie.. Tp depa kate sedap la. Satu set ade 5 pcs, rm10. Bagi saya kalo nak try, xsalah. Dan hasil nye, mak kate sedap ooo..
Mak kate nak buat sendiri bile saya cakap kat internet berlambak resepi tapi xtau la kite bole buat ke tak. Ecceh! Ye ye je kan. Hari ni try la buat sendiri. Xtau la. Mak kate sama. Abg kate x sama. Sedap lg durian crepe kak nomie.. Huhuhu biar la situ.. Bukan saya makan pun. Nak pengsan ok bau nye.. Kucing pon nak try tau x

No comments: