Click me for more info!!



Wednesday, June 8, 2011

day seven : 10 important people

pertama dan kedua : emak dan kakak.. kakak dan emak.. takleh decide mane satu tangga teratas.. kerana tanpa salah sorg nye, patah sayap saya.. emak takde memang takleh la.. tapi akak takde pon takleh jugaaakkk.. jadi biar mereka berebut2 tangga tersebut.. epf saya juga saya bahagi dua, sorg 50%, senang kire nanti..

ketiga : ayah ku.. bukan la tak penting.. tapi takkan nak suh 3 orang berebut2 tangga teratas kan.. ape2 pon sebenar nye 3 org ni penting dalam hidup saya!!

ke empat dan kelima: abang dan adik.. ni tempat bergado2.. gado2, nanti kejap sengeh2.. nanti kejap jeling2... alaaaa sama je.. adik badik mmg begitu..

ke-enam - sang naga sakti.. (takyah explain la.. memang penting ni!)

ketujuh - best fren/ closed fren/ partner in crime - ini kalo takde mereka ni semua, hidup saya sunyi.. tanpa mereka, hidup saya tak adventure.. ade yang ngajak ke bandung la, phuket la, pangkor la, singapore la, Seoul la, ostrolia la.. mujuuurrrrr belom ade yang ngajak ke somalia.. pening gak tu.. terlalu ramai besfren adelah baik tuk kesihatan..

kelapan - director drama korea.. kalo la satu hari nanti semua director bersara dari mengarah drama korea, pengsan gak saya.. takkan nak harap kat Nora Elena je.. bape banyak aaron aziz kt mesia ni?? sorang je kot.. jadi, amat la penting mereka menghasilkan drama yang memberi angan2 mat jenin pada saya..

kesembilan - bos - takde bos, tak reti saya bekerja.. ade beliau, semua kerja saya lancarrrrr macam minyak ron97 super power..

kesepuluh - doktor - kalo sakit, saya tak leh teka teka je ubat ape nak makan.. alergik adelah satu perkara yang membinasa kan.. nanti mata bengkak, hidup saya umpama dalam penjara.. tak mampu kuar rumah walaupon perut lapar.. nanti ade orang kejap2 request MMS.. jadi doktor amat laaaa penting kalo saya sakit..

2 comments:

Unknown said...

sapa la request mmg tu yee.. seb bek i bkn abg nara..kolo tak i publish g blog i

Haiza said...

awak jangan la begituuuuu.. x bek publish wajah jelita sy tu..