Click me for more info!!



Thursday, June 9, 2011

caca marba dan kecamuk

oh.. sekarang hidup di hantui cite korea yang tidak terbilang.. serius, bak kate manager sorang tu, May adelah bulan yang sgt interesting! sebab ade banyak sangat drama yang best.. lantas, kami follow semua drama sampai rasa macam nak pengsan..

jalan cite drama pon da bercampur baur..

drama yang saya follow sekarang,

  1. Can you hear my heart <-- ni best!!
  2. Lie to me
  3. The Greatest Love <-- kedua best!! kelakar gile
  4. City hunter <-- lee minho hensem macam selalu
  5. Romance town
bile dah semua drama da mula masuk ke part yang kritikal, jadi semua jalan crita macam tak tersusun dalam otak ni.. so saya stop, tak tengok city hunter dan romance town.. macam tak leh pegi lagi da..

pastu tadi tengok spoiler alert tuk crita Miss Ripley, haaaaaaa cantik heroin dia.. heroin My Girl dulu.. skrg da ep 4, walaupon tertinggal, laju2 pi download jugak..


credit : hancinema and http://news.nate.com/view/20110609n04213?mid=e0101

cantik kan?? seksi u...

dan, suami pengetua nak cite Baby faced beauty.. skrg da ep12, huuu cepat2 laju2 download jugakk.. sbnr nye yang tolong download kan manager saya.. hehehee.. taktau la ape dia kate.. dah dia kate dia nak tolong.. saya terima je.. hehehe.. terima kasih..

secara total saya follow 7 series.. ohooooo.. nanti end of june, ade cite yong hwa plk.. huhuhu.. best!!

No comments: