Click me for more info!!



Wednesday, June 29, 2011

day nine : 10 ways to win my heart

aaaaahhhhh ini senang sih.... adik dan pengetua cuba merahsia kan cara2 memenangi hati mereka.. saya akan COBA menyenaraikan juga cara2 nya...

ok. cara2 nye adelahhhhh

  1. belikan i Bentley..
  2. belikan i banglo sebelah rumah bekas menteri besar selangor tu... yg skrg jadi kes tu.. haaa
  3. hujung minggu je, bawak i pegi Paris u...
  4. kat paris nnt, takkan nak suh i tengok2 je kan.. uuuiiihhhh mmg u pandai memenangi hati i.. auuw
  5. kadang2 kite pegi, taj mahal, cape town, disneyland, jeju island, tokyo ah byk nye..
  6. u bagi i private jet?? uuuhhhh.. so lovely!
  7. u ! cepat cakap i lagi gorjes dari Kate Middleton..
  8. bile jumpa rozita che wan atau lisa surihani, u tak pandang pun derang.. baik nyeeee lah!
  9. dialog u : "lautan api sanggup ku renangi!"
  10. i jump, u save me..
sooo sweet....


HOI!!!!!!!!!!

dah bangun bangun!!.. toksah nak berangan banyak sangat nooooooo.....

kesimpulan nye, takde pe yang perlu di buat tuk memenangi hati saya.. sebab, kalo saya kate saya suka, saya suka la.. tapi kalo saya da kate tak suka, buatttt la ape ponnnn, saya tetap tak suka jugak.. arasso!!

No comments: