Click me for more info!!



Wednesday, March 23, 2011

Wedding Tina

Bile ade wedding org2 yg terdekat, selalu nye saya memang bizi.. huhu.. ke sane ke sini.. tetapi gambarrrr harusssss banyak.. tapi wedding Tina ni, sikit la plk T_T

bile da habis majlis, tengok2 macam x puas plk.. dua hari punye majlis, gambar x sampai 100 pun.. tulah, masa dia outdoor, saya sebok amek gambar diri sendiri.. sudah nye xde gambar pengantin.. pastu satu lg lokasi outdoor, saya sebok gi KFC plk.. huhuhu..

haihh.. hari bersanding, first time secara rasmi jadi pengapit ni.. iye, penah hari tu jadi pengapit, tp tu tangkap muat.. pastu bile da habis sanding saya terus tinggal dia.. hahaha..

tapi Tina, ni betul2 jaga la kire nye.. nak di jadikan cerita, pengapit lelaki salah dpt info.. dia ingat pengantin pakai baju gold.. jadi, dia bawak baju melayu ala2 peach gold, dannnnn pengantin pakai bajuuu putih silver..

tapi, pengapit mampu di selamatkan kerana tiba2 hari tu tudung saya pakai tu serupa kaler pulak dengan baju beliau.. jadi beliau x nampak janggal..


see.. see.. kan.. kan...







mata pengantin keletihan.. masa bergambar mata dia xle bokak..


Bersanding mesti la cik bibah yg jadi juru make up.. saya sebok masuk belakang rumah carik daun pandan, potong2, pastu saya sebok gi makan2.. pastu cukup time, gi masjid siapkan pengantin lelaki.. rutin biasa..

akhir kata, Selamat Pengantin Baru!!! Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat..

2 comments:

Unknown said...

saye ske baju die tu..gojes..cik bibah buat ke

Haiza said...

baju dia tu cik bibah tempah ler kt tailor.. jom