Click me for more info!!



Tuesday, March 22, 2011

borinkkkk

wow!

hari ni teramatttttt sangat la bosan nyeee.... serupa mcm xde keje plk ha... sebelom ni kalo keje, sekejapppp je da kul 12.. sekejappp je da kul 5.. hr ni, ha baru 10.30 tp xtau nak buat ape lg dah..

pesbuk da habis tgk, blog urmmm belom semua, tp mata ngantok jadi xle membaca sgt.. karang terlelap... jadi xtau nk bikin ape...

oh ye, ahad lepas saya sibukkk ngan wedding lagi sorg besfren... hoh byk saya ni besfren.. tp ni kawan kecik2... dari dlm perut mak kami da bergosip2, sampai la kami kuar... jadi sejak bile kenal?? xtau.. yg pasti dr dlm perut la da mesraaaa... hahahaha..

kami 3 sekawan.. rumah dekat2.. last november, salah sorg kawin, Aisyah.. and then kelmarin sorg lagi kawin.. oh tinggal saya.. masa majlis dia, semua org tanye, kawan2 dah, ko bile lagi?? ehehehe senyummmm je la yang mampu.. saya kene jadi pengapit la plk.. oleh kerana Aisyah pregnant, jadi saya kene la bekerja keras lebih sikit.. tapi kesudahan nye si pregant lady pon sama ligat.. dia lebih ceregas plk dari saya ni ha.. sampai pucat2 muka dia..

gambar semua belom transfer.. nnt la belom bekesempatan lagi nk transfer..

oh ade sekeping dr hanfon..


pengantin bersama pengapitnye yangg tercinta..

2 comments:

Unknown said...

awak pki tudung sejibik cam cik bibah la..

Haiza said...

huhuhu.. tulah.. lagi2 sejak2 da pipi tembam ni.. huu..