Click me for more info!!



Wednesday, February 15, 2012

Beli baju, Suka baju, Obses baju, Jual baju,

Saya suka shopping, hari2 saya mahu shopping
Saya suka beli baju, hari2 saya mahu beli baju baru

oleh kerana mempunyai penyakit seperti di atas yang telah cuba dipulihkan kan sekian lama, tetapi masih gagal.. sekarang sudah ade kesedaran sedikit juga, lantas menjalankan bisnes jual baju.. Alhamdulillah 2 hari lepas genap la 4 bulan mengharungi lautan gelora baju.. haha

sekarang hari2 usha baju sampai rasa nak muntah sbb byk sgt baju2 cantik. ye saya jual baju murah2 je.. dan sy juga minat baju murah2 je.. kalo minat baju mahal2 branded item, aiyooo pengsan la kalo tiap2 bulan nak baju baru..

baju murah sbb hari2 nak pakai baju baru *sawan*.. tapi seluar dan bag biar la yang berkualiti ye.. sbb tahan lasak dan x bosan walaupon pakai yg sama berulang kali lepas cuci..

Doa saya, saya berharap dapat jadi usahawan yang berjaya ye suatu hari nanti.. mane tau kot kot mampu design baju sendiri ke? mane tau kot kot jual jenama sendiri ke.. ahak ahak ahak..

oh ye, agak lama x update blog ni kan.. yerla. skrg hidup akan kesempitan waktu.. eh betul ke ayat ni.. nape saya hari ni nak madah pujangga lak ni.. oh ye, saya.. sayaa... sayaa.. baca blog abg remy sebelom saya update blog saya, jadi saya mahu menjadi pujangga seperti nye.. *weekk* ok ok waktu agak kurang mengizinkan sy nk melawat blog kawan2.. dan lagi la xde masa nak update blog sendiri.. ha ni hari layout blogger ni da tukar, agak pening la nak faham mane button new post, mane button comment.. haaa.. maaf ye partner in crime semua, saya belom update lagi perihal perkahwinan ahli tersebut.. xpe xpe nantikan...

*tengok!! nak publish pon xtau mane nak click.. x jumpa button publish.. sempat menaip ayat ni dulu baru jumpa publish :(

No comments: