Click me for more info!!



Thursday, February 2, 2012

Anugerah Juara Lagu 26

aih mcm lambat jek nak buat cerita pasal ni.. ok saya bukan nak buat cerita pasal AJL 26 ni, tp setelah beberapa hari ni saya membuat reseacrh.. ye saya buat research AJL ye bukan bekerja.. hahhaha..

saya adelah antara rakyat Malaysia yang tidak menonton live ye AJL.. Saya ke masjid carik cinta ustad.. haha.. saya ke masjid shah alam. kacak ok ustaz azhar idrus tu.. sila percaya kerana saya benar2 bercakap benar.. betul la kate org, muka orang alim ni memang berseri.. semasa dengar ceramah jiwa saya telah bercelaru sikit melihat tweet kawan2 yg menonton AJL dgn ghairah nye.. dan sy berharap agar sekurang2 nye saya sempat untuk menonton 3 suara malam tu.. satuuu je sy nak tgk.. 3 suara.. tp nampak nye x sempat jgk.. hanye dengar 3 suara dlm kereta je masa on the way balik.. dan bagi saya 3 suara memang best gileww..

masa di umumkan pemenang, saya bukan kate awan nano x layak, cuma rasa semua patut menang.. 3suara pon patut menang. saya kecewa dia no2.. abih xkan nak letak semua sebagai juara kan.. redha aje la.. tapi beberapa hari selepas AJL, sy menonton dekat tonton.com pulak la dari awal sampai habis AJL tu.. dan saya rasa Alyah - kisah hati ni nyanyi best sangatttttttt.. dah berapa kali ulang dgr n tengok video dia ni.. ok jgn kate sebab remy ishak ye, *padahal ye memang pun*.. tapi serius la memang best kot.. mcm tgk Music Video, x puas2 tgk.. dok ulang2..

pastu baru la perasan, view video alyah kt utube naik tinggi.. dlm masa 3 hari je da cecah 1ook view.. ok ok saya tau sehari saya tgk 10 kali.. tapi 10kali kali 3 baru 30 view.. ni da 100k view.. nmpk sangat memang org suka.. dan memang ramai org komen mereka suka jgk.. bagi saya, tolak la faizal tahir tu ke tepi, kasi la alyah menang.. she deserved it! better than pejal tahir... saya suka faizal, bukan x suka, cuma lagu alyah lagi kick!!



tengok la sendiri.. remy sehak machoo wooooo..

No comments: