Click me for more info!!



Monday, October 31, 2011

Emosi wanita solo

Tadi terbaca notes partner in crime post kt fesbuk.. "Kenapa aku masih solo?"

belom pernah lagi tanye soklan ni kat diri sendiri.. dan rasa nye soklan ni berat gile kot nak di fikirkan.. kerja Allah, ape yang kite nak persoalkan.. berdoa dan tunggu saja..

dalam notes tu kate, umpama meniti jambatan untuk ke seberang.. ade orang singkat saja, ade orang jauh perjalanan nye..

panjang lagi huraian nye yang sedikit melegakan hati ni bile baca.. dan terus panjatkan doa, semoga urusan meniti jambatan saya di permudahkan.. Amin..

almaklum saja la , masyarakat kite ni, 'terlalu' mengambil berat.. siap suruh tu, suruh ni.. paksa tu paksa ni.. rilexx la..

image : google

sape xnak majlis sarung cincin mcm ni kan?? tell me tell me sape yang taknak???

3 comments:

Unknown said...

bile belum kawen tanya bila nak kawin.. dah kawin bila nak ade anak.. anak 1 bile nak tambah lagi.. anak dah besar bile anak nak kawen.. anak dah kawen bile lagi nak timang cucu..


sampai bile2 pun tak kan habes

Unknown said...

Aku sokong aida. Ko jgn peduli la ape soalan org. Diorg sibuk cemas fikir idup kita. Xde kerja lain nak buat agaknye

Haiza said...

ye.. betul tu kawan2... perkara ni memang bukan berlaku kt aku sorg je.. aku rasa berlaku kt semua org.. tapi part paksa2 tu aku cam pelik.. org tu x siuman agak nye..