Click me for more info!!



Monday, May 16, 2011

day two : 10 things I love

hahahaha.. things?? bende je ke? org tabley?


i- KASUT!! saya rasa saya bole pengsan kalo kasut2 saya di buang kelaut.. kalo dah rosak, xpe sila buang.. sebelom tido, tgk kasut kira kasut dulu.. dulu masa kt uitm, penah sekali hilang kasut paling cute di dunia.. terus malam tu tak bole tido.. round satu floor carik kasut.. x mungkin la org amek pastu nak letak kat rak kasut kan?? tapi saya syak cleaner.. kerana budak2 uitm semua kaye2 ade ptptn..

saya akan sedey melihat kasut2 gorjes di kedai tanpa membawa nye balik.. saya dapat rasakan kasut itu juga tersedu2.. lebih baik jangan tengok lansung atau tengok dan bawak balik sepasang..

ii- CHOCOLATE!! cik bibah dah pesan banyak kali, tak payah la lagi makan cokelat.. cam ne nak kurus cam tu?? pehhh statement mengguris.. tapi sedey la hidup kalo takde choc..

iii- KIM HYUN JOONG!! <-- tak perlu explain banyak kot.. dalam blog ni ade banyak sangat nama beliau.. dan saya sangat sayangkan barang2 berkaitan KHJ yang saya beli... simpan dalam plastik tak kuar2..

iv- BOS!! saya suka bos saya.. cute macam gula-gula kapas!! saya risau amat kalo tengok dia tertekan.. rasa macam nak bawak dia jalan2 shopping release tension.. hahahahaha..

v- KOREAN DRAMA!! ooooooohooooo... ini kalo sebulan takde stock baru bole sesak nafas.. oh takde la sesak nafas camne, cuma akan tengok hae young oppa secara berulang2 kali.. dan saya suka kalo drama tu in Spring season.. pehh rasa macam nak packing barang terus naik flight pegi Seoul..

vi- ACCESSORIES!! saya akan simpan baik2 semua accessories saya.. hair-clip, earing, brooch, neclace, gelang.. semua la.. beli kotak cute2 tuk simpan earing semata2.. sekarang da tak remaja sangat so da jarang pakai, jadi kene simpan baik2.. brooch pulak sayang sangat nak pakai, simpan je dalam kotak.. jumpa lagi kat kedai, bawak balik lagi sekotak dua.. :(

vii- NAIL-CLIPPER!! nail-clipper saya pakai sejak 2005.. dan sangat mencintainya.. terlalu banyak kenangan dan jasa bersama nya ketika praktikel.. ah tiba2.. T_T

viii-NEW FASHION!! saya suka tengok perkembangan fashion.. tapi saya x pandai berfashion.. atau erti kate lain malas.. nak sentiasa ikut trend ni, poket kene tabah.. kalo poket tak stabil, hanye mampu tengok je la.. tapi saya suka nak amek tau.. sukaaa sgt..

ix- SONY ERICSON!! saya sangat sayang sony ericson saya ni.. byk kenangan.. asal byk kenangan je mesto sayang eh? sbb dalam tu ade mesej2 arwah Harry.. takde kenangan lain dengan dia.. kat fb pon xde mesej2 dia anto, selalu nye kiteorg chat je.. oh emosi..


x- saya ade cinta baru... HYUN BIN OPPA!! ni memang akan bertukar3 mengikut musim drama korea semasa ye.. buat masa ni yang menghantui jiwa, ialah hyun bin oppa..

No comments: