Click me for more info!!



Wednesday, May 18, 2011

day four : 10 things I want to say to one person

soklan ni confuse sikit.. nak buat 10 perkara cakap tuk 1 person ke? atau 10 "perkara-saya-nak-cakap-kepada-seseorang"

saya pilih pilihan kedua.. ni saya nak cakap.. sangat2 nak cakap.. tapi belom berpeluang.. pada orang2 yang di senaraikan, sila bersedia.. nantikan kata hati saya ini

Bos - Bile awak nak naikkan lagi gaji saya?

PM Najib - Bile awak nak revise balik gaji pekerja macam saya, dengan harga barang naik, petrol naik, syampoo naik, cadburry naik, gula naik, buttercup naik, gardenia naik, sedih!

Perempuan jahat - saya tahu awak kata saya tak cantik, tapii awak tu bagaimana?? (hahahahahaa!!) <-- perrghh mcm syaitan!

Kim Hyun Joong - betul ke awak takde girlfriend sekarang??

Hyun Bin oppa - saya syak ade rahsia di sebalik kisah putus cinta awak.. jangan bersedih, saya juga sedih.. hwaiting oppa!! <-- poyo gile ni..

Jiran CNN - jangan jaja cite orang lain lagi bole tak?

Kate Middleton - awak ni makin hari makin gorjes tau!

salesperson coach - awak ni baik, tak biased ngan customer.. layan je semua yang masuk.. saya terpikat!

Harry (bukan putera harry) - saya minta maaf tak dapat tunaikan janji.. maaf sangat2.. :(

Syahir - kenapa rozita che wan?? kenapaaaa????????????

aah lelah kejap bile part org last tu.. kenapa??? saya undi awak tau dulu nak kasi awak menang dan berjaya.. awak ni cepat cemas la.. aritu da la bikin panic kate brain cancer.. rilexxx jgn cemas.. jom kite pegi seoul lepak2 dulu jom!!

1 comment:

Unknown said...

no 10 paling keji