Click me for more info!!



Monday, October 11, 2010

hari minggu saya

hari minggu saya di penuhi dengan aktiviti berikut.. pagi2, hantar mak gi mengandam... x jauh.. dekat2 je.. sbnr nye, sabtu juga hantar mengandam juga.. tp entry ni mahu cerita hari minggu sahaja... selepas menghantar beliau, saya pula ke lokasi lain, utk mejalankan tugas di hari minggu...

semasa menjalan kan tugas, tiada photographer mahu menangkap gambar sy sedang bekerja.. jadi saya je la yg menangkap gambar output atau outcome dr pekerjaan tersebut..
iaitu;
tadaaaaa....



xde gambar close-up la.. jadi x nmpk mata dia yg sy kerja kan selama 2 jam itu..

selepas 2 jam berhempas pulas, kembali ke lokasi emak, utk menjemput emak pulang.. kami bergegas dan tergesa2 kerana nak menonton NONA.. abg sheikh punye preparation.. jadi tidak mahu melepaskan peluang..



pulang ke rumah, menonton NONA sambil makan,



walaupon strawberry ni masam nye toksah cakap la, tetapi kerana sedang menonton abg sheikh yg kacak dan kak harlina yg sweet, strawberry jadi manisssss....

malam pon selepas berita, berkobar2 nak menonton persandingan ni.. huhu bermula la komen2.. biasa la.. jeles pon ye jugak.. tp byk mende yg nak di komen.. paling penting, pengantin byk sgt ckp la.. isyh2, da xbape nmpk cam raja2..

berita kemalangan kt highway melaka tu sgt ngeri.. patut la naga kate smlm tol simpang empat tutup.. ingat kan apehal tutup.. rupa nye eksiden ngeri.. Al-Fathihah..

4 comments:

Unknown said...

cantek betul awak mekap la...
saya pulak daaaaahhh laaaaame tak mekap.. rindu nak mekap2.. (mekap semua dah expired)

aku pun tak suke la dr harlina ketawa tak sopan.. sepanjang red carpet borak.. jalan kemain laju.. atas pelamin berborak..
hilang ayu...

Haiza said...

terima kasih awak...
awak kene tajam kan kembali skill make up.. kalo gi wedding (juru audit) bole la make up lite2 je pon xpe.. asalkan skill x hilang...

pasal dr. harlina, urrmmm tulah.. penat sy komen2 ngan mak sy malam td..

Unknown said...

mak saje?? ngan aku pon komen ok?? sampai mak aku sound "jgn komen org, sok2 awak tu jgn buat"

Haiza said...

hahahahaa.. ye.. ngan ko komen.. ngan mak aku komen.. ko leh bayang kan saat itu, mata aku pandang tv, mulut mengomen ngan mak aku, tangan type sms send kt ko.. apekah??? dptkah ko bayangkan???