Click me for more info!!



Wednesday, October 20, 2010

award


award dari pengetua & adik

Terima kasih saya ucapkan pada pihak2 yg berkenaan kerana sudi menyampai kan award2 yg memang DI TUNGGU2 oleh saya.. tekanan yg di terima dr beberapa pihak (2 je) yang meminta sy menyelesaikan tag ni, membuat sy teruja utk menulis tentang award ni di layar web sy ini..

oleh yg demikian, mari la membaca jawapan kepada soklan2 yg di beri.. udah di beri award, di temuramah pula oleh pihak media.. sy sungguh terharu..

1. write 5 interesting facts about the person who give you the award!

Pengetua;

  • PARTNER IN CRIME (ini point mmg sama ngan adik, tp xle elak sbb ini adelah point utama)
  • sudah mendirikan rumah tangga yg bahagia
  • suka masak speghetti
  • kami pernah menjadi teman serumah di blok yg ganjil, di situ la cinta kami mula berputik..
  • mama dia kawan saya :D

Adik;

  • sangat2 tidak siuman.. bukan sahaja partner in crime kami, malah beliau la punca saya berkelakuan ganjil..
  • teman saya ke mik galey (mid valey)
  • cita-cita beliau = pergi korea
  • skrg bekerja di taj mahal, dulu bekerja di hong kong
  • ade org pesan kat saya "kakak, tolong take care n tengok2kan dia ye" saya jawab, 'insyaAllah, sy akan tolong cikgu"

2. write 10 interesting fact about yourself and your hobby.
  • obses korea (culture, language, jeju island, dress, shoes, idol, star, KIM HYUN JOONG, LEE MIN HO)
  • nak fat loss, tp diet salah
  • susah nk bercakap dgn org yg x kenal, tp kalo da kenal, susah nk berhenti bercakap
  • amat SUKAR untuk katakan tidak pada nasi lemak
  • suka tepi pantai, laut biru, pasir putih, ombak berderu, pokok nyiur melambai, tp x pandai berenang :(
  • sangat gembira ketika di pejabat di temani kasyak
  • sejak kebelakangan ni suka pada haiwan peliharaan.. kalo bole nak bela kucing atau hamster atau rabbit tp keadaan rumah tidak mengizinkan..
  • niat murni : mahu berhenti shopping
  • katakan tidak pada Durian
  • cinta pada KIM HYUN JOONG & naga (bermadu)
kene tag sorg rakan.. siapa?
Mia-ina, kalo mia baca blog haiza, minta mia jawab tag ni ye.. award ni haiza bg kt mia juga.. :D

3 comments:

Unknown said...

kakak keji..tag mia..tapi tak kasi link..aku nak terjah pun tak dpt

Unknown said...

jadi.. saya adalah siuman.. yezzaaa....

Haiza said...

adik : daaaaaahh aku da letak link mia-ina.. sila terjah..

pengetua : mengapakah pengetua mendapat conclusion begitu??? mengapa?? tidak kah pengetua tahu yg anda juga adelah penyumbang kepada perkara2 'in crime' tu??