Click me for more info!!



Thursday, March 28, 2013

Walimatul urus

haaa? tibe2 walimatul urus kan..
Bismillahirrahmanirrahim..
insha-Allah, pada 6/4/2013 adelah tarikh saya dan pasangan akan di ijab qabulkan.. lagi beberapa hari.. makin dekat hari makin pening walaupon sbnr nye preparation da settle awal.. tapi makin nak dekat makin kalut.. sbb rupa nye ade byk bende yg x jadi.. byk bende tukar plan..
pada 7/4/2013 akan di adakan majlis resepsi di rumah saya klang... Dewan angan ku musnah kerana x habis2 semua dewan ni standby tuk pilihanraya.. (sampai hati kau najib!)

Jadi dengan ini, pada yang mengenali saya, atau saya mengenali awak, saya ingin menjemput.. pada kawan2 rapat, anda semua da dpt kad jemputan kannn.... hihihihi.. jadi tinggal countdown hari sahaja ok..

Kad untuk ofismate semua saya belom edarkan lagi.. da tulis lama da.. tp segan nak bg.. segan ape sih? huhu.. insha-Allah hari ni atau esok la nak edar.. minggu depan isnin last keje before cuti panjang tuk preparation..

saya berdoa dan berharap, semua perancangan berjalan dengan lancar.. Amin.. dan juga mengucapkan setinggi terima kasih pada kawan2, bestie2 yg turut sama bersama saya menjadi sawan..
pada yang turut serta menjayakan majlis ni, terima kasih tak terhingga..


P/S: sambung nanti update dr saya.. Mr king da tunggu saya kt bawah untuk lunch date bersama sebelom bergelar isteri... alololoorrr comell... jgn sedey saya nak kawin...

1 comment:

Anonymous said...

haiza!!!!!!!!!!!!

me tak dpt kad pun lg...lupa kawan mu sorang ni ye.....kem salam kat scandal mu oppa king......ckp ngan dia bila nk belanja kfc lg....

nisa