Click me for more info!!



Friday, January 11, 2013

Dalam bersedih jangan lupa masih RAMAI yang sayang




memang macam2 gaya student kat dalam kelas kan?  mcm mane la cikgu2 berjaya mengharungi mende ni setiap hari.. huhuhuhu.. Tahniah cikgu!













mereka adelah antara barisan BESTFRIEND. mereka adelah BFF dan ade lagi beberapa bff yang tidak tersenarai dalam ni , awak-awak tau awak siapa kan.. ye ye saya cakap pasal awak la ni.. hehe.. dan saya berharap mereka ni semua akan kekal bersama saya sampai hujung hayat.. baru beberapa hari lepas saya merasakan dah hilang BFF semua.. tapi rupa nya masih ramai yang sedia bersama di sisi.. thanks alot uols.. dan pada mereka yg masih ingat memory bersama saya, tahniah saya ucapkan kerana ingatan awak semua sangat kuat.. atau saya mmg adelah wanted student masa sekolah dulu xtau la kan.. ehehehe.. 

masa sek saya tidak memilih sangat kawan.. saya juga kawan dengan student no 1 terpandai.. sbb dia classmate dan juga saya kawan dengan student no 1 yang paling bermasalah.. hahah.. sambil jalan kaki pegi sek tu nasihat la dia sikit2 kan.. nmpk la tiba2 jadi baik.. tp bertahan seminggu je.. lepas tu dia back to normal.. xpe la.. biar la dia nak jadi ape pon.. tapi utk sape yang bole jd bff adelah yang terpilih.. maklum la bff ni kite nak cite semua rahsia luar dalam.. beli bra pon sama2 kot.. hahaha.. sama brand sama color.. baru la bff kata nyee.. LOVE u all..

2 comments:

Unknown said...

tapi tak sama saiz....LOL

Haiza said...

xpe yang penting sekali pandang tu sama.. ekekekke