Click me for more info!!



Monday, June 25, 2012

Tak boleh

Haih, nampak nye hari ni sesi meluahkan perasaan since semua partner in crime da balik..

Kite x bole tamak nak semua.. even kite tamak pon, kite takkan dapat semua yang kite nak kan?
macam tu jugak la dengan kerja..

Kalo dr pagi,
  1. kene check email, yg last week da settle ke belom? yang mane belom tu kasi settle dulu sbb jumaat minggu lepas tinggal ofis.. *check blog gossip jgk*
  2. pastu dalam masa sama email baru masuk lagi bertalu2..
  3. dalam masa yang sama call masuk jugak bersama case2 yang amek masa lama nak investigate..
  4. dan dalam masa yang sama, tggu reply feedback dr JPJ.. sbb nk return info pada yang email2 n call2 ni td
  5. dan juga dalam masa yang sama kene tulis hand writting log call last week, which is sangat banyak sbb last week depa2 ni mc..
  6. dan semua process ni berulang dr pagi sampai petang..
sampai saat ini, masih process email to jpj (tapi stop kejap sbb nak nangis tp tahan, lalu menulis di blog kejap)
x menang tangan saya bekerja.. jadi hr ni x sempat la nak sembang banyak pasal current project.. xde masa aku nk follow up dgn amoi tu.. aku ingat dia akan call bos, tapi sampai petang xde call pon.. sudah nye da petang2 cenggini, bos tanye aku, "have u follow up with her?"

hamekkkkkk... nmpk cam aku pulak yg x buat keje..
menangis x berlagu la dikauuuuu...

dan tadi lunch time, afnan bole tanye aku, "kak haiza buat keje ape?"
%^&*# ko bole tanye aku soklan keramat tu.. aku kerja la oi! ko ingat ape??!

1 comment:

Sima said...

sabar cik kiah... dugaan alam pekerjaan...