Click me for more info!!



Wednesday, August 24, 2011

Selamat Berbuka Puasa..

Assalammualaikum..

baruuu la perasan x tulis lnsg pasal puasa kan.. tau2 je nak buka puasa kt pullman.. haiyoo.. ni x bagus..

oleh yang demikian baru laaaa ni nk ucap selamat berbuka puasa..

petang ni ade sekali lagi berbuka puasa bersama rakan2 sepejabat di tempat biasa, Tropicana Golf Club..

tapi x best nye adelah, saya je melayu.. ye, dalam list name tu ade jgk melayu dr ofis HQ, tapi x kenal la.. :(

ape nak buat eh? makan je la.. lepas makan bole balik dgn gembire..

saya berdoa, ape yang terjadi pagi tadi bakal membuahkan hasil yang baik.. moga2 Allah makbulkan doa saya..

saya dah kurang nafsu nak update blog ni.. mungkin kerana terlalu byk bende berlaku.. pastu da malas da nak catch up satu2.. hanye ingat dlm memory je la.. memori daun pisang...

badan juga agak letih akibat bangun pagiiiiiiiiiiii pastu sahur, lepas sahur terus gi keje, balik keje laju2 masak lak.. lepas buka kemas dapur lak.. perjalanan ke tempat keje 1 jam! tu kire jalan agak lancar kdg2 je slow.. tapi kalo time jam teruk, lebih dr sejam.. penah sekali tu balik keje, hari jumaat+hujan = 2 jam perjalanan.. dugaan.. Klang - PJ bukan bole main2.. rakyat terlalu ramai..

terawih? setakat ni penah sekali pegi.. saya berharap di akhir2 terawih ni saya dpt pegi terawih lagi.. agak sedey, sbb ramadhan kali ni x mampu nak kuatkan semangat gi terawih hari2.. ade 5 lagi malam tuk terawih.. harap2 dapat menjalankan nye dengan tenang..

No comments: