Click me for more info!!



Thursday, February 24, 2011

housemate baru

saya ade housemate baru.. da sebulan jgk la.. org nye cantik.. lemah lembut.. suara dia mmg jarang2 dgr la..

dia bgn pagi gi kelas, kuar pintu bilik ke, kuar pintu rumah ke mmg xde bunyik lansung.. tp kalo saya n dya.. hahaha.. semua bunyik gedegang gedegang..

dia kalo sembang pon, sopan je.. nampak nye ini la latihan utk diri saya menjadi sopan juga ye.. ahak ahak ahak.. eh x sopan cam tu, ketawa cam ni la hihihihihi..

ape aku merepek ni sok nk exam malam ni leh main blog plk lagi..

tapi malam ni sy belajar sesuatu lagi, ketawa xde bunyik... saya study dalam bilik, dgr tv bising2 kt luar tp rase nye xde org tgk.. nak pi tutup la sekali smpi hall je, tgk dia tgh muka merah2 ketawa senyap2.. ha cam ne tu? dia tgk zombi kampung pisang pastu dia ketawa xde bunyik.. kite ketawa tgk tv berdekah2.. dia sopan betul la.. ni haiza kene prektis ni..

pemalu ngan sopan dua perkara berbeza kan.. dia peramah juga org nye tp sgt bersopan..
haiza? haiza pemaluu..

oh ye, macarons da selamat masuk perut masing2(saya, dya, naga)
sedap la.. tp xle la makan byk.. sbb dia cam manisan kan.. makan satu je dah.. so esok nk pi anto kt cerry berry n gowri.. eh gowri pon terpengaruh gak.. hahaha.. pastu, jika masuk opis, hehe hehe nnt bole bg kacak rasa jugak.. huwahuwahuwa..

ok bye.. wish me luck!

p/s: oh ye, td turun basement ngan kacak.. kami pon bersembang mesra la.. 1st time ni mesra2 begitu.. berdua-duan plk.. hihihi.. tp dia x wish me goodluck pon :( eh ehhhh dah jgn miang2 sgt, gi study sane

1 comment:

Unknown said...

pemalu la sangaaaaattttttttt