Click me for more info!!



Friday, January 21, 2011

nak hello kitty..

eh ntah sejak bile plk suka hello kitty ni?

ermm sbnr nye bukan la suka ngan hello kitty, cuma nak sesuatu cop hello kitty.. tu je... kelmarin sembang ngan akak pizah, suh dia carikkan losyen hello kitty.. pastu dia kate dia ade kt rumah, nnt mari amek.. hahahaha... lantas semalam selepas melawat Qistina, pg la rumah akak.. oh ye smlm saya melawat Qistina, nnt cerita kemudian..

cute sgt satu losyen satu lagi shower gel




akak bg ni jgk.. x try lg.. agak nye lepas pakai losyen terus lelap mata kot hehe..


cekak rambut yg gojes beserta tanda harga dan resit.. saya xtau ape motif akak saya.. tp sy bawak balik percuma.. saya x faham ape2..

ade lg dia bg baju bawak balik dr ostrolia.. tp x amek gambar.. malam td tido pakai baju ostrolia.. sambil pakai bermacam2 jenis losyen seperti di bawah..


bile terpandang deretan losyen2, body mist dan perfume.. eh bile bole habis pakai semua ni.. nnt belom habis pi beli lg..


sebenar nye request kat akak nak helo kitty yang mcm gambar bawah ni.. dia sengaja buat2 x faham.. saya sedeh.. :(

*credit to blog hanis zalikha

2 comments:

Unknown said...

aku dah kata jgn beli koko butter tu..engko degilll

Haiza said...

mane de aku degil... aku baik2 je..