Click me for more info!!



Tuesday, May 18, 2010

berhijrah..

ade org tu berhijrah keje... dia sms.. dia fikir dia je effect jiwa.. aku???
ok kite nama kan dia 'N'

N : Aku dikepung india.. terasa seperti di taj mahal sehhhh

me : Taj mahal??? *** ade baikkah??

N : xde *** pape.. aku suda migrate dr hongkong ke india... shabas mera beteii (trademark baru)

me: shabas shabas... br la sesuai nak gune vavavavavavavavavavavavaa

N : ko sibaiiiiii.. jgn buat mereka kata aku gila di hari pertama bekerja...

me: Ko xyah berpura2.. biar dia kenal ko dr hari pertama begini.. kalo x nnt mereka fikir workload yg buat ko gile kalo after sebulan asek tgk ko terkekek2..

N : weih..mereka sgt sopan.. aku x dgr org mengilai dan menjerit ilang arah kat cni.. jadi aku camne?? perlu bertukar kan??

me: Aku sarankan ko bertukar.. Bertukarrrrrrr!!! (bertukar cam ne? Cam ironman ke? Ko de bawak briefcase x? atau ko bertukar cam power rangers? Jam ko function x?)

N : Aku lempang ko kangggg :'(( ko diam pelisssss

me: Ouch! Ouch! Sakit la.. Ouch! Jgn la lempang kuat sgt


mungkin pembaca2 x faham ape yg di SMS tu.. tp sy rase nak mengabdikan sms ni dlm blog sebagai kenangan.. sgt merosakkan system otak sy di waktu pagi ni... tp rase nye pengetua dan adik faham.. dlm kurungan tu wujud jg dlm sms itu tanda nye kami berbisik.. sungguh x faham.. bile la aktiviti ni nak berhenti..

ooo knp dia kate dia hijrah dr hong kong ke india sbb nye company lama semua chinese..

5 comments:

Unknown said...

lepas ni nmpk la die bergambar sume cam taik cicak je..

harap2 jgn tetibe bile bercakap pun geleng2 kepala gak..

owhh.. korang sile jgn rosakkan kepala otak aku..

Haiza said...

weih, naga pon cakap, jgn lepas ni dia cakap geleng2 kepala lak.. hhahahahaha.. kelakar ok korang..
korang yg rosakkan otak aku...

aida lepas tu dia da x reply sms aku, aku syak dia pengsan.. tp xpe abaikan dia..

Unknown said...

takpe, kjap2 lagi, mesti die masuk sini..

kite tunggu.... hahahhaha..

Unknown said...

oiiiiiiiiiii..leh jd siuman x..kakak, ko pehal sanggup type satu2??

Haiza said...

hahahhahahaha dia sudah mari la aida...

eh, suka la nak type.. kalo leh copy paste dah aku copy berlambak2 sms ko ok..

....................(background sound)